Șeful unui mare lanț de magazine: ‘M-au pus să vând carne expirată splălată cu detergent’

carnepaste30-794x536

Se întâmplă în România. Acuze fără precedent la adresa lanțului de magazine Profi. Șeful hipermarketului din Arad l-a dat în fapt pe șeful său direct. Ciprian Emanuel Gabor susține că el şi alţi zece angajaţi ai unităţii au fost obligați să vândă produse expirate, iar el s-a opus. El susţine că i s-a cerut să vândă carne expirată, spălată cu oţet şi detergent, iar pentru că a refuzat, superiorul le-a solicitat acest lucru direct angajaţilor. ”Pentru că am refuzat să vând carne expirată, s-au făcut presiuni pe angajaţi de către şeful meu direct, să accepte să vândă carnea, iar dacă eu reacţionez să îi anunţe pe el, că mă va pune la punct. Cu altă ocazie, directorul zonal mi-a reproşat că am aruncat carnea expirată şi nu am făcut precum la alte magazine ale noastre, să o spăl cu oţet şi detergent CIF”, a declarat Gabor, relateaza stiripesurse.ro.

El susţine că şeful său, directorul zonal, i-ar fi solicitat şi să reeticheteze unele produse expirate, precum salamuri, tobă sau şuncă, însă a refuzat. ”Şeful meu direct mi-a spus că şi lui i-au fost cerute aceste lucruri de către director regional”, mai spune Gabor.

”Toată marfa care vine în magazinele Profi de pe depozitul din Cluj este însoţită doar de un aviz, fără a avea un certificat de conformitate, aşa cum ar trebui. Am avut clienţi care cumpărau mai multă marfă şi mi-au cerut acest certificat, pe care nu l-am avut”, susţine bărbatul. La ITM Arad, el şi ceilalţi zece angajaţi au sesizat, între altele, că nu le-au fost plătite orele suplimentare începând cu iulie 2015. ”Eu am acumulat 1580 de ore suplimentare neplătite, pentru care aş avea de încasat peste 15.000 de lei. Nu am avut liber niciun weekend, dar nu am fost plătit. Am sesizat şi că nu sunt calculate corect orele lucrate pe timp de noapte. În susţinerea afirmaţiilor mele stau înregistrările camerelor de supraveghere din magazin. Se vede clar când am intrat la serviciu şi când am plecat toţi angajaţii”, a declarat Gabor.

Directorul de comunicare al Profi România, Gabriel Pâslaru, a negat practicile menţionate de către Gabor, declarând, pentru news.ro, că se aşteaptă ca verificările autorităţilor să demonstreze ”care este situaţia reală”. ”Ne bucurăm că au depus plângeri, pentru că se va demonstra care este situaţia reală. Alţi angajaţi ai magazinului ne-au reclamat grave abuzuri din partea şefului de magazin (Gabor, n.r.), care sunt întemeiate, astfel că l-am suspendat din funcţie, iar acum el răspunde în acest fel. Întreaga problemă se va rezolva în Justiţie. El este cel care a creat o situaţie tensionată în acest magazin”, a declarat Pâslaru, adăugând că angajaţii care îl susţin pe şeful suspendat ”au fost induşi în eroare”.



loading...

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *