Lăcomia strică omenia. La Kaufland, un client a fost furat la casa de marcat printr-o metodă inedită.

kaufland

Marile lanțuri de magazine care s-au împânzit în toată România sunt deseori acuzate că nu își respectă clienții.La magazinul Kaufland Mănăștur, din Cluj-Napoca, un client a fost furat chiar la casa de marcat. Nu neapărat acest gest este șocant, ci ceea ce a declarat o angajată a retailerului german.

Un client a cumpărat o bere la doză, dar la casa de marcat a fost taxat pentru un bax. Iată ce a scris acesta, potrivit celor de la ziarulclujean.ro

„Miercuri seara am fost, din nou, la același Kaufland din Mănăștur, unde am zis că nu mai calc niciodată. Nu știu dacă eu am ghinion sau magazinul ăla e pus pe furate. Ori carnea e stricată și băgată la bună, ori fructele sunt vechi e.t.c. Mi-am cumpărat un bax de bere Ursus, alte cele de trebuință, și am ajuns la casa de marcat. Mi-a scanat produsele, le-am pus în pungă, am plătit, luat bonul și am ieșit să merg spre parcare. Mă uit pe bon și surpriză! La primele poziții de pe bon apărea în plus o doză de Ursus, în valoare de 2,59 de lei. Iar sub acea doză de Ursus apărea baxul întreg, taxat la 13,95.

Imediat m-am întors la recepția magazinului pentru a cere explicații. În mod civilizat am întrebat-o pe domnișoara de acolo cum e posibil să îmi apară pe bon un produs pe care eu nu l-am luat din raft individual. Adică luasem berea la bax, nu la doză. Răspunsul a fost că sistemul de scanare dă rateuri, iar angajatele nu se uită de eventuale erori. Am întrebat cât de des se întâmplă asta și mi-a spus că nu știe, dar că reclamațiile sunt puține și asta pentru că „…nu se uită mulți la bon”.

Știind că sistemul lor dă rateuri și confirmând acest lucru, domnișoara mi-a înapoiat, fără să cer, cei 2,59 de lei”, este mărturia clujeanului.

Kaufland România recunoaște oficial că un client a fost furat, dar pune întâmplarea la baza unei erori a sistemului de scanat produse.

sursa: activenews.ro



loading...

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *